Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
Kantorek Lichwiarza
#21
Super kamieniczki! Smile
Przydadzą się do wypełnienia takiej hmm.. biedniejszej czy jeszcze nieodnowionej części starówki (przynajmniej te z ostatnich screenów). Czekam na wydanie! Smile
  Odpowiedz
#22
Czy jest możliwość podnieść jakość tekstur? Masz discord? Mam program który może mógłby pomóc z tym — jeszcze go nie spróbowałam, ale z tego co słyszałam i widziałam, jest bardzo silny.

Przykład: https://cdn.discordapp.com/attachments/3...nknown.png

(Oczywiście, że niektóre tekstury są całkowicie nowe, i że UV map jest trochę inaczej, ale np przód budynku jest podniesione dokładnie z pomocą tego programu)
  Odpowiedz
#23
@PEWEX Być może by to zadziałało, chociaż uważam, że jakość tekstur jest satysfakcjonująca, zważywszy też na rozdzielczość każdego z nich i ilość detali, jakie musiałem tam zmieścić. Chociaż, jak może być lepiej to czemu nie, jak chcesz to prześlij mi swojego Discorda mi na priv, dodam Ciebie. I tak tylko załączam kilka screenów z ostatnich testów,                                   jeszcze nie przedpremierowe, ale nie mogłem się powstrzymać ;D 
[Obrazek: 69yS6Jz.jpg][Obrazek: U2TtCCX.jpg][Obrazek: ouJoAI3.jpg][Obrazek: pbuepdD.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX , garfield
  Odpowiedz
#24
Mimo innych planów wcześniej, gotyk jest zbyt podniecający, aby go teraz zostawiać ;D

Ratusz w Toruniu - wersja beta 1.5, daleeeko do ukończenia całości.
Model obecnie i finalnie będzie zawierał pewne kompromisy na elewacji, niektóre wnęki łuków mają w oryginale bardzo nieregularny układ okien, mój model jest bardziej uporządkowaną wersją.
Gmach jest największym pod kątem ilości tris obiektem, jaki do tej pory stworzyłem. Rozmiar tekstur - 1024x2048.


Poniżej kilka zrzutów z Blendera, prezentujących pierwsze kilkadziesiąt godzin mojej pracy;
[Obrazek: 4UmUCml.jpg]


[Obrazek: IxZPief.jpg]


[Obrazek: LBuYVSd.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX , garfield , SzaraWydra
  Odpowiedz
#25
Gmach nie zmienił się od wczoraj poza dodaniem mapy wysokości, alfa i mapy połysku dla testu w samej grze. Budynek jest duuuuży i ma dziedziniec wewnętrzny, jednak dziedzińca póki co jeszcze nieoteksturowałem.
 [Obrazek: WLQIxNT.jpg]
 Podziękowali: SzaraWydra , garfield
  Odpowiedz
#26
Świetnie się to prezentuje, właśnie takich budynków brakowało mi w grze Smile
  Odpowiedz
#27
(20-05-2020, 21:58)SZyMeX napisał(a): Świetnie się to prezentuje, właśnie takich budynków brakowało mi w grze Smile
Gotyku ceglanego jest dosyć mało w warsztacie, a bardzo lubię taki styl ;D Ogólnie, po ratuszu chcę kontynuować gotyk, tylko nie mam zbytnio materiałów na jakiś epicki kościół, albo na piękny Dom Schileffów z Gdańska ;/
  Odpowiedz
#28
No ta kamieniczka całkiem ładna, chociaż z bólem przyznam szczerze, że nigdy na nią nie zwróciłem szczególnej uwagi :P
W necie kilka zdjęć jest, ale nie wiem też w sumie czego konkretnie potrzebujesz. Jeżeli chodzi o materiały na tekstury, to myślę, że przy okazji mógłbym tam skoczyć i cyknąć kilka fotek, tylko najpierw bym potrzebował instrukcje co gdzie i jak dokładnie zrobić Smile
  Odpowiedz
#29
Ratusz jeszcze nie jest w pełni gotowy, ale w sumie chyba już bliski ukończenia. Zamieszczam mały filmik, ukazujący stan obecny modelu  Smile https://www.youtube.com/watch?v=sowXmGAX...e=youtu.be

[Obrazek: csXHam7.jpg] [Obrazek: nQYRJLS.jpg][Obrazek: 9s7Llaj.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX , garfield , SzaraWydra
  Odpowiedz
#30
Witam, ostatnio pracuję nad nowymi budynkami z innego miasta, poniżej efekty pierwszych prac;

[Obrazek: rEk4Q7G.jpg][Obrazek: nCDqbYF.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX , garfield , SzaraWydra
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości