Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Drzewko technologii w city builderze?
#1
Cześć

Tak się zastanawiam czy taki element jak drzewko technologii, obecne w wielu grach strategicznych czy też grach RPG dałoby się zastosować np. w takiej grze jak cities skylines?

Wiem, że deweloperzy tej gry tego nie planują, jednak moim zdaniem jest to kolejny element, który mógłby poprawić wrażenia z gry.
Teraz dane technologie lub dostęp do lepszych budowli uzyskuje się najczęściej przez wielkość populacji lub przez spełnienie innych warunków, jednak gracz nie ma żadnego wpływu na kolejność odblokowywanych budynków, oraz ta kolejność jest zawsze taka sama.

Wprowadzenie czegoś takiego właśnie jak drzewko technologii zwiększyłoby kontrolę gracza nad symulacją. Mógłby wybierać, czy woli szybciej zyskać np. lepsze drogi, lepsze szkoły lub lepsze szpitale, unowocześnienie elektrowni czy też dostęp do kolejnych dekretów (polityka w Cities Skylines).

Co o tym myślicie? Czy chętnie byście widzieli taki element w grze?
  Odpowiedz
#2
Byłoby to naprawdę dobra rzecz.
  Odpowiedz
#3
Chyba odgrzeje stary temat ale co tam Smile
Drzewko technologi jest dobrym pomyslem jesli zastosowac go mniej wiecej podobnie jak to mialo miesjce w Anno 2070 czy w najnowszym Simcity.
Po postawieniu odpowiedniego budynku w Anno 2070 mozna bylo przeprowadzac badania znajdujac odpowiednie schematy i takie tam roznosci.
W najnowszym Simcity natomiast przy wybudowaniu uniwerytetu pojawiala nam sie opcja udoskonalen czy cos tam jeszcze (ta gra mnie tak wkurze ze masakra)
Znajdywanie czegokolwiek w Skylines jest bez sensu natomiast przeprowadzanie badan byloby dosc fajne i logicze zarazem,lancuch budynkow na przyklad,uniwersytet,labolatorium badawcze i jakis budynek rzadowy do tego odpowiednia ilosc kasy oraz wyksztalconej klasy spolecznej i zaczynamy badania.

Ale to takie luzne spostrzezenie
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#4
Oo właśnie coś takiego, niby proste, a daje kilka możliwości więcej, np można ulepszać elektrownie wodne, albo iść w stronę energii wiatru, lub np atomu czy węgla.
Oczywiście dobrze gdyby można było w swobodnej grze takie drzewko wyłączyć by od razu wszystko było dostępne, czyli taka piaskownica ze wszystkimi zabawkami na raz Wink
Bo tutaj raczej nie będzie jako takiej kampanii w tej grze.
  Odpowiedz
#5
A jesli jest to piaskownica z wlaczonym takim drzewkiem i tylko masz mozliwosc wylaczenia?
Gdzie w takiej piaskownicy wyzwanie i satysfakcja?
Aczkolwiek mozliwosc taka powinna istniec i pozostawiona do decyzji gracza.
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#6
No chłopaki macie naprawdę bardzo dobry pomysł i z badaniami we wszystkich gałęziach gry, oraz z możliwością bawienie się w trybie "piaskownica"! Wink
Też uważam że takie rzeczy bardziej dopełnią i dowartościują tą grę.
Wszystkie pomysły są godny uwagi.
  Odpowiedz
#7
Czasami drzewko technologi staje się nudne i monotonne. W grze np Craft The World, aby odblokować kolejne przedmioty, trzeba stworzyć odpowiednią ilość innych przedmiotów, które w większości są nieużyteczne, a zużywają tylko materiał, którego nie ma pod dostatkiem.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości