Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - opinie na świeżo po premierze
#31
Bartek napisał(a):Początkowo zwykłe skrzyżowanie istari, które z całą pewnością nie obsłuży dużego ruchu, ale z biegiem jak odblokujesz dodatkowe opcje to można np zrobić rondo autostradowe i od niego drogi rozchodzące - brak świateł = lepsza przepustowość Smile Zauważyłem też, że poszerzając drogę wcale nie poprawisz sytuacji z korkami a wręcz przeciwnie - ruch będzie jeszcze większy tak jak w realnym świecie co mi się niesamowicie podoba. Klucz do sukcesu? Drogi jednokierunkowe Smile


Dzięki Smile
No tak... mechanikę ruchu znam, ale jednak troszkę zdenerwowało mnie narzucenie tych 2 jezdni na samym początku Smile Z pewnością jak rozwinie się bardziej miasto to dopiero zacznę kombinować z rozwiązaniami komunikacyjnymi Smile
Drogi jednokierunkowe to owszem świetna rzecz, ale tu wymagane jest dokładne planowanie ruchu co nie jest takie proste Smile
To co mam nadzieję, że zostanie naprawione lub dodane w jakimś DLC to dokładna możliwość ustalania odstępu czasowego kolejnych autobusów wyjeżdżających z zajezdni, jakiegoś poniekąd rozkładu jazdy czy cos, bo jak postawiłem pierwszą linię autobusową to autobusy jechały niemalże jeden za drugim, zamiast np. w odstępach 1-2 przystankowych od siebie. No ale może zrobiłem też coś nieprawidłowo Smile

P.S. Czy zajezdnia autobusowa sama w sobie stanowi przystanek i np. 1 przystanek przy drodze stawiać zaraz przy niej czy gdzieś dalej, traktując zajezdnię jako przystanek?
  Odpowiedz
#32
Szkoda, że nie ma jakichś parkingów, aby zabrać te samochody z ulic.

Szkoda również, że rolnictwo to tylko małe poletka, a nie rozległe pola
  Odpowiedz
#33
Shattered napisał(a):Szkoda, że nie ma jakichś parkingów, aby zabrać te samochody z ulic.

Szkoda również, że rolnictwo to tylko małe poletka, a nie rozległe pola


Mody z pewnością to poprawią Smile Wierzę, że już niedługo parkingi zobaczymy i wielkie pola Smile
  Odpowiedz
#34
Zajezdnia to nie przystanek. Linie autobusową mozna zacząć gdziekolwiek chcesz, autobusy wyjadą z zajezdni do pierwszego przystanku i stamtąd będą kursować po danej linii. Jeśli chcesz zbudować drugą linię nie musisz budować drugiej zajezdni, bo ona jest pojemna i obsłuży nawet kilka. Dopiero jak będziesz mieć dużą siatkę połączeń, warto dodać koleją zajezdnię aby autobusów było więcej i miały mniejszy dystans do przejechania z zajedni do pierwszego przystanku na linii.
  Odpowiedz
#35
Bartek napisał(a):Zajezdnia to nie przystanek. Linie autobusową mozna zacząć gdziekolwiek chcesz, autobusy wyjadą z zajezdni do pierwszego przystanku i stamtąd będą kursować po danej linii. Jeśli chcesz zbudować drugą linię nie musisz budować drugiej zajezdni, bo ona jest pojemna i obsłuży nawet kilka. Dopiero jak będziesz mieć dużą siatkę połączeń, warto dodać koleją zajezdnię aby autobusów było więcej i miały mniejszy dystans do przejechania z zajedni do pierwszego przystanku na linii.

A czy da się łączyć przystanki/linie w tym samym punkcie? Bo jak chciałem nanieść przystanek na przystanek to wyskakiwała mi opcja czy chcę przenieść przystanek a mi chodziło, by konkretnie na danym przystanku były np. 2-3 linie Smile Może trochę w pośpiechu to robiłem i czegoś nie dopatrzyłem, ale miałem wrażenie, że chyba się nie da Smile

Jeszcze 30 minut pracy i lecę testować grę Smile A tymczasem pozdrawiam z centrum Stolicy z wieżowca WFC (21 piętro) Smile
Może przy okazji zamieszczę fotkę dla zainteresowanych... z jednej strony dzielnica WOLA gdzie trwa boom inwestycyjny dzięki budowie metra a z drugiej strony w oddali Stare Miasto Smile

Jak się tylko rozwiną mody to z pewnością postaram się w grze odtworzyć choćby siatkę ulic, niektóre znane obiekty oraz parki warszawskie Smile Taka mini makietka miasta w grze mi się marzy.
  Odpowiedz
#36
istari napisał(a):A czy da się łączyć przystanki/linie w tym samym punkcie? Bo jak chciałem nanieść przystanek na przystanek to wyskakiwała mi opcja czy chcę przenieść przystanek a mi chodziło, by konkretnie na danym przystanku były np. 2-3 linie Smile Może trochę w pośpiechu to robiłem i czegoś nie dopatrzyłem, ale miałem wrażenie, że chyba się nie da Smile

Da się, tylko musisz zacząc nową linię i miejscu, gdzie nie ma innej linii, a w wtedy następne przystanki mogą być dublowane - tylko dlaczego automatycznie kolor linii się nie zmienia? Frown
  Odpowiedz
#37
po paru godzinach grania stwierdzam że gra jest no trudna, więcej opcji i wgl to nie to co te łatwe simcity
  Odpowiedz
#38
Uruchomione i mogę nareszcie grać Smile .na początku trochę mi zacinało ale już działa płynnie i jest dobrze. Według mnie to bardzo fajna gra, ma trochę niedorubek ale po jakimś czasie pewnie to poprawią. Gra jest dość trudna i prawdopodobnie założę kolejne miasto bo pierwsze nie zbyt wyszło :| . Plusy to dzielnice, polityka, symulacja i wiele nowych budynków takich jak cmentarz czy zaawansowana turbina wiatrowa i drogi z drzewami oraz trawą i ogólnie tego jest tak durzo że nie sposób wymienić. Minusy to niewielkie niedorubki, ale zabrakło mi trochę czegoś takiego jak P&R choć pewnie modeży niedługo się tym zajmą. Brakuje mi także pogody i cyklu dnia i nocy, mile widziane były by też pory roku. To tyle, gra moim zdaniem bardzo udana i wciągająca na wiele miłych godzin Wink
  Odpowiedz
#39
Czy ktos wie jakim klawiszem robi sie zdjecie bo szukam i za diabla nie moge znalezc
Widzialem tylko opcje zdjecia mapy w Map Edytorze ale nie wiem jak strzelic fotke w grze.
Trzeba sie posilkowac Print Screen czy jest jakis klawisz?
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#40
f12 sprubuj albo f10 lub zobacz w opcje ustawienia klawiszy może tam jest coś o tym
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości