Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Crash
#1
Mam prośbę o pomoc w pewnej kwestii. Miałem ostatnio przerwę w grze, teraz do niej wróciłem i zasubskrybowałem z warsztatu kilka nowych modów i kilkadziesiąt obiektów. Wczytałem zapis gry i crash. Nowe mody łatwo odhaczyłem, wtedy save się wczytał, ale niestety co chwilę pojawia się komunikat o błędzie:
Object reference not set to an instance of an object (System.NullReferenceExeptions). No Details.

Gra niby chodzi, ale ten komunikat pojawiający się co parę sekund skutecznie uprzykrza granie. Mam pytanie - czy ktoś wie, co ten komunikat znaczy, czy zna sposób jak go usunąć? Ewentualnie czy ktoś wie, jak wyhaczyć z listy te obiekty, które ostatnio dodałem? Mam ich już w sumie kilkaset i raczej nie jestem w stanie jeden po drugim ręcznie usuwać z menadżera treści, bo nawet nie pamiętam dokładnie które teraz dołożyłem.

Wczytałem nową grę i problem się powtarza.
  Odpowiedz
#2
Podaj listę modów
  Odpowiedz
#3
Modów czy obiektów? Wydaje mi się, że problem powoduje któryś z obiektów, bo te mody, które mam teraz aktywne, wcześniej działały bez zastrzeżeń.
Jeśli modów - to wszystkie, które subskrybowałem czy tylko te aktywne? Bo wielu w ogóle nie używam.
Jeśli obiektów - czy jest jakiś sposób żeby je sprytnie i szybko tutaj zamieścić? Bo przepisywanie nazw kilkuset może być czasochłonne.
  Odpowiedz
#4
Mody to mody, obiekty to obiekty Wink
Jak sam wspomniałeś miałeś przerwę w grze. Wiele modów ostatnio zyskało "drugą" wersję gdzie poprzednia powoduje właśnie takie błędy.
Dlatego proszę o listę modów Smile

Obiekty raczej mało mają do znaczenia. Zawsze możesz odsubksrybować ostatnie 10,15,20 pobranych i zobaczyć ale najpierw spróbujmy z tymi modami
  Odpowiedz
#5
Ok, wieczorem będę przy kompie to zrobię listę modów.
Nie wiem czy ma to znaczenie, ale zanim pobrałem te nowe mody i obiekty, grałem przez dwa dni. Zrobiłem nową mapę w edytorze i zacząłem budować miasto. Wszystko było ok. Potem obejrzałem kilka filmów na Youtube i postanowiłem dodać trochę rzeczy. Wtedy dopiero pojawił się problem. To nie tak, że nie mogę wczytać save'a sprzed kilku miesięcy, tylko z poprzedniego dnia.
  Odpowiedz
#6
Obejrzałeś parę starych filmików, pobrałeś trochę nieaktualnych rzeczy i problem gotowy Wink
Raczej się nie spotkałem z tym, żeby taki problem powodował obiekt. Czekam na listę modów a potem pomyślimy co dalej.
  Odpowiedz
#7
Ok, pełną listę podam później. Teraz z głowy mogę dać te mody, które wczoraj dodałem:
Building themes
Find it
Prop nad tree anarchy.

Edit
Są nieaktywne.
  Odpowiedz
#8
Poniżej lista moich moich aktywnych modów
25 spaces
Automatic Bulldoze
Extended public transport UI
Extended road upgrade
Extra landscaping tools
Extra train station tracks
More Beautifications
Move it
Multi track station enabler 1.2.0
Network extensions
Nieograniczona ziemia
Nieograniczone pieniądze
Odblokuj wszystko
Ploppable Rico
Precision Engineering
Prop line tool
Surface painter
Terraform tool
Togle traffic lights
Traffic Manager President editon
Traffic report tool 2.0
Tree brush

Mam więcej zasubskrybowanych, ale nie aktywowałem ich.
  Odpowiedz
#9
Network extensions rozumiem że dwójka? Jak nie to mamy pierwszego winowajcę.
Extended Road Upgrade - winowajce nr. 2
Terraform tool - po co, na co, dlaczego? Masz mod extra landscaping tools + samą grę gdzie te opcje są już zaimplementowane - winowajca nr 3

Reszta chyba okej. Daj listę nieaktywnych - też mogą powodować błędy. A nawet jeśli nie, to po co je mieć? Tylko wydłużają uruchomienie gry.
  Odpowiedz
#10
Pousuwałem część nieużywanych modów oraz te, które wskazałeś. W tej chwili nieaktywne mody to:
Automatic emptying
Nieograniczona ruda i ropa
Traffic ++ V2
Tryb trudny

Jeśli deaktywuje wszystkie mody, to jest ok. Ale jak aktywuje te, która miałem wcześniej, problem się powtarza.

Metodą prób i błędów doszedłem do tego, który mod powoduje problem. Jest to Ploppable Rico. Bez tego moda ten powtarzający się komunikat nie pojawia się.

Pojawiają się za to inne komunikaty. Pod menu głównym mam taki:

A Mod caused an error [ModException]

Details:
System.TypeLoadException: Could not load type 'ColossalFramework.Steamworks.Achievement' from assembly 'ColossalManaged, Version=0.3.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null'.
at EntryData.GenerateData () [0x00000] in <filename unknown>:0

Ale on pojawia się tylko raz, po kliknięciu ok znika.


Po włączeniu gry bez Rico (z Rico też) mam taki komunikat:

Broken assets:

Custom Assets: 561554476.Turbo Roundabout_Data: NetInfo missing
Custom Assets: 793404813.Oil Pipeline - 4 Tile Straight_Data: NetInfo missing
Custom Assets: 793404813.Oil Pipeline - Left Turn_Data: NetInfo missing
Custom Assets: 793404813.Oil Pipeline - Right Turn_Data: NetInfo missing
Custom Assets: 793404813.Oil Pipeline - T Junction_Data: NetInfo missing
Custom Assets: 686449179.Road Underpass_Data: NetInfo missing [BrokenAssetException]

Details:
No details

Ale to też znika po kliknięciu OK.

Nie wyobrażam sobie grania bez moda Ploppable Rico. Co może pomóc na to? Reinstalacja gry?
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: