Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities Skylines II - Kolejne wskazówki dotyczące wydajności
#1
[Obrazek: zseZKXm.png]

Cities: Skylines II to gra, która wymaga obecnie poprawy wydajności. Jesteśmy świadomi, że gracze mogą posiadać słabsze lub mocniejsze komputery, dlatego postanowiliśmy przygotować ten poradnik krok po kroku.

W zasadzie uzyskanie dostępu do płynnej rozgrywki wiąże się z pewnymi wyzwaniami, wynikającymi ze specyfikacji waszych sprzętów. Jesteśmy tutaj dla was i będziemy was wspierać, jak tylko się da. Dołożymy wszelkich starań, aby zoptymalizować konfiguracje w celu uzyskania najlepszej możliwej wydajności.


Wirtualne teksturowanie

W pierwszej kolejności wyjaśnimy ci, czym jest wirtualne teksturowanie. Jest to technologia, która efektywniej wykorzystuje pamięć wideo w stosunku do tekstur. Poczekaj więc na ich przetworzenie. W trakcie tego procesu, budynki mogą stać się ciemne lub pojawią się inne artefakty graficzne. Wyrenderowanie zaktualizowanych tekstur zależy od wymagań systemowych komputera i trwa to zwykle nie dłużej niż minutę, ale częściej o wiele szybciej.

[Obrazek: i4CXzFe.jpg]
Wirtualne teksturowanie znajdziesz w zakładce Powiadomienia w ekranie głównym.


Zalecane ustawienia

Przejdź do ustawień i dostosuj je przed lub w trakcie budowy miasta. Naszym najważniejszym priorytetem jest ciągła poprawa wydajności. Tutaj znajdziesz najlepsze wskazówki, które powinny zapewnić Ci płynną obsługę gry:

[Obrazek: wSyyr1t.jpg]

- zalecamy obniżenie rozdzielczości do 1920 x 1080 x 60 Hz,
- proponujemy wyłączyć głębię ostrości,

[Obrazek: b77FgPx.jpg]

- jeśli wyłączycie wolumetrię, wówczas obniży to jakość wolumetryczną chmur, co wpłynie na lepszą płynność gry.


Rozmycie ruchu, głębia ostrości i dynamiczna rozdzielczość:

Zdajemy sobie sprawę, że te ustawienia nie zawsze wpłyną na poprawę wydajności gry. Chcemy Ci przynajmniej wyjaśnić jak one działają. To powinno chociaż rozwiać wasze wątpliwości w przypadku potencjalnych pytań „Dlaczego moja gra tak wygląda?”.


[Obrazek: DN0QCXZ.jpg]

Ustawienie w grze głębi ostrości i rozmycia ruchu mogą zmienić jej wygląd na dziwny, a nawet wywoływać chorobę lokomocyjną. Z pewnością przyczyni się do obniżenia lub pogorszenia liczby klatek na sekundę.

[Obrazek: yeqe5Lu.jpg]
[Obrazek: Yj600Ew.jpg]
Jeśli masz niskie FPSy głębia ostrości i rozmycie ruchu w trybie Tilt Shift może przeszkadzać w odbiorze wizualnym gry.

[Obrazek: zqSSSQ5.jpg]

Ustawienie dynamicznej rozdzielczości powinno poprawić wydajność poprzez jej zmianę. Dzięki temu powinieneś uzyskać lepsze efekty klatkowania. Może się zdarzyć, że gra będzie niewyraźna. Poniżej przykład.

[Obrazek: 0mUV7WR.jpg]
Po przełączeniu na „Automatyczny”.

[Obrazek: xl42jtO.jpg]
Po zmianie ustawień na „Stały”.

Oczywiście wszystkie trzy ustawienia są opcjonalne, ale zachęcamy je chociaż sprawdzić na waszych komputerach, aby znaleźć parametry odpowiadające waszym potrzebom w danej chwili.
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości