Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
FPS Booster
#2
Jeśli chodzi o ludzi... Symulacja ma kilka poziomów dokładności w zależności od odległości od kamery. Najprawdopodobniej jeśli skierujesz kamerę na duże skupisko ludzi gra stara się symululować ich z maksymalną dokładnością, dotyczy to ludzi, jak również pojadów.
Symulacja w prawdzie jest wykonywana na osobnym wątku niż renderowanie(aka. główny wątek) to niestety właśnie wątek renderowania musi się zsynchronizować z symulacją, przez co blokują się oba powodując spadek fps.
Jeśli różnica w fps jest widzoczna po zatrzymaniu gry (lekki wzrost) to ni mniej ni więcej synchronizacja wątków jest tutaj winowajcą. Wątki wyszukiwania ścieżek (max 4) również się synchronizują z symulacją.
Dodatkowo kod odpowiedzialny za unikanie kolizji (ludzi) jest dość wolny, szczególnie w grupach o dużym zagęszczeniu ludzi, co również może powodować spowolnienie samej symulacji(czasem nawet zatrzymanie - przystanki) jak i zmiejszenie FPS(synchronizacja).
 Podziękowali: SZyMeX , Lichwiarz
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
FPS Booster - przez SZyMeX - 06-12-2020, 22:54
RE: FPS Booster - przez krzychu124 - 07-12-2020, 01:16
RE: FPS Booster - przez matthew94s - 07-12-2020, 23:46
RE: FPS Booster - przez krzychu124 - 08-12-2020, 01:10
RE: FPS Booster - przez SZyMeX - 08-12-2020, 11:21
RE: FPS Booster - przez krzychu124 - 09-12-2020, 00:33
RE: FPS Booster - przez SZyMeX - 09-12-2020, 00:48
RE: FPS Booster - przez klinsmann - 13-12-2020, 12:36
RE: FPS Booster - przez SZyMeX - 13-12-2020, 13:38
RE: FPS Booster - przez krzychu124 - 02-04-2021, 23:22

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości