Cities Skylines - Polskie forum gry
Opóźnienie akcji - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne)
+---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra)
+---- Wątek: Opóźnienie akcji (/temat-Opoznienie-akcji)



Opóźnienie akcji - kabexxx - 23-10-2019

Cześć,
dziś przyszedł mi jakiś update do gry i po nim zdarzył się dziwny problem - przy wykonaniu jakiejkolwiek akcji na terenie pojawia się opóźnienie kilku sekund. Ale nie kilka sekund w ogóle, lecz kilka sekund przy uruchomionej symulacji. Dotyczy to zmian terenu, kanałów, czy nawet dróg. 
Nie znalazłem też nic o tym problemie w internecie :/


RE: Opóźnienie akcji - SZyMeX - 23-10-2019

Żeby być pewnym, że dobrze zrozumiałem. Podczas edycji terenu, budowie dróg itp. "na pauzie" wszystko chodzi ok, ale po odpauzowaniu symulacji pojawia się "freeze"?


RE: Opóźnienie akcji - kabexxx - 23-10-2019

Nie. Jest tak, że jak buduję, usuwam (jak usuwam drogę, zostaje ten niebieski pasek do nieskończoności), zmieniam teren itd. na pauzie, to nie ma efektów dopóki nie odpauzuję + kilka sekund symulacji, a jeśli zmieniam podczas symulacji to "samo" kilka sekund. Symulacja normalnie działa, ale wtedy w jednym momencie nagle, dosłownie momentalnie, się pojawiają działania, które zrobiłem przed chwilą.

Tak po prostu - nie ma, nie ma, nie ma, *koniec pauzy*, nie ma, nie ma, *puff*, wszystko jest.


RE: Opóźnienie akcji - SZyMeX - 23-10-2019

Hmm, dziwne. Jesteś pewien że była to aktualizacja gry a nie jakiejś modyfikacji? Ja żadnego update-a (poza workshopowymi) nie dostałem. Podaj logi, listę modyfikacji.


RE: Opóźnienie akcji - kabexxx - 23-10-2019

Na Steamie aktualizowała mi się gra, a nawet pytanie o zaakceptowanie umowy licencyjnej było.

Kurde, wyskoczył mi aż 1,07 megabajtowy plik loga!

Lista modów:

Cytat:
  • Advanced Stop Selection
  • Building Search
  • Clouds & Fog Toggler
  • CSL Map View
  • Decal Prop Fix
  • Disable Zone Check
  • Elevated Stops Enabler
  • Extra Landscaping Tools
  • Fine Road Anarchy 1.3.5
  • Fine Road Tool 1.3.7
  • Hide it!
  • IPT 2 (r4.4.0)
  • Less Steam
  • Loading Screen Mod
  • ModTools 3.2.3 (wył.)
  • More Train Tracks
  • Move It 2.6.0
  • Network Extensions 2
  • Network Tiling
  • One-Way Train Tracks
  • Pedestrian Crossings
  • Ploppable Asphalt
  • Prop & Tree Anarchy
  • Prop it up! 1.4.4
  • Prop Line Tool
  • Prop Precision 1.0.1
  • Prop Snapping
  • Quay Anarchy
  • Remove Decoration Sprites (wył.)
  • SingleTrainTrackAI
  • Surface Painter
  • TM:PE 10:20
  • Topographic Lines Toggle
  • Tram Station Track
  • Unlock All+ Wonders & Landmarks
  • Zoning Toolset



RE: Opóźnienie akcji - SZyMeX - 26-10-2019

Coś ewidentnie schrzaniło się z save-em. Najpierw pełno błędów "Error with PROPS_TITLE", ale te ponoć mają małe znaczenie, potem problem z directx: d3d11: failed to create 2D texture (możesz spróbować użyć opcji uruchamiania -force-d3d9). Następnie cały stos błędów "Not allowed to access colors on mesh" ale nic o nich ciekawego nie znalazłem... Kolejne błędy: Assembly resolution failure. No assembly named 'NetworkSkins, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' was found. Korzystałeś z NetworkSkins? Spróbuj go zasubksrybować.. Generalnie spróbuj użyć opcji "zasubskrybuj wszystkie elementy w grze" czy jakoś tak. Błędów w tym logu jest od groma i wygląda na to, że brakuje ci jakichś modyfikacji lub obiektów.